kluven

when love takes over... stämmer jävligt bra just nu!
Resten får man tolka som man vill.
Hatar ordet kluven men nu säger jag de ändå, känner mej jäkligt kluven så jag vet
inte riktigt vad jag ska ta mej till.
Tänk dej att du ska gå upp för uppförsbacke som man kan inte kan se slutet av,
just där befinner jag mej just nu. I början av backen, o jag ska trava
mej uppåt. JAG SKA!

Ta hand om mej själv är vad jag ska göra den närmsta framtiden,
har varit på tok för dålig på sånt.
Ska börja träna yoga, vetefan om de hjälper men jag ger de ett försök!

Hatar allt vad ensamma kvällar betyder.
Min fina sessa Dolly. Det är väl knasigt hur man ka fästa sig vid ett djur?!
Men gud min lilla ögonsten vad jag älskar henne..
Tur jag har henne!
O mina fina vänner ska jag bara inte tala om, ni betyder mer än mest o ni
vet när jag behöver er som bäst. Mängder av kärlek till er.


sött

xoxo // tilly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0