hold on

gaah vad mitt liv går i vågor just nu.
Hållt på i över ett halvår.
Mestadels glad o lycklig sen kommer de en fet motgång när
man bara är trött på allt just ALLT.
Ingenting är roligt ingenting går som man själv vill.
Måste lära mej att jag måste tänka på mej själv!.
Hur svårt kan de va kan man tycka?
De kan va jäkligt svårt när man
själv inte vet vad man ska göra. Finns så många drömmar jag vill uppfylla.
Det är bara att göra de! Matilda anna sofia Adolfsson ta tag i ditt liv!
Jag är för tjyven 21 år..hallå 21 fucking år heeela livet framför mej. Men så kommer den där spärren!
Har bestämt mej för att vara stark o sommar 2011 ska bli min bästa sommar.

hold on little girl..

xoxo // tilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0